søndag 5. mai 2013

Høyt og lavt (5. mai 2012)

I dag har jeg brutt noen barrierer. 

Vi har vært på "Høyt og lavt" på Svarstad. Og jeg har en stor høydeskrekk. Jeg er derfor ikke lite stolt over at jeg våget mer enn jeg hadde håpet. Klatreparker er faktisk et ypperlig sted å teste ut sine grenser på en trygg måte. Du er tross alt sikret hele tiden.

Blant tingene som jeg aldri hadde trodd jeg skulle gjøre er:
  • Klatre 18m opp i et grantre
  • Ta en 360 meter lang zip-line (taubane)
  • Dingle i et tau 35m over Lågen
Vi mannet oss skikkelig opp til å ta zip-linen over Lågen. Men det var først da jeg var på feil side av Lågen, at jeg skjønte jeg måtte tilbake igjen via en ny zip-line. Det ble ikke bedre av at jeg fikk for stor fart da jeg skulle tilbake. Dermed slo jeg i på motsatt side og føyk i full fart bakover på linjen igjen. Og vips ble jeg hengende midt over Lågen. I ro. Det ga et lite adrenalinkick å kikke ned i det frådende vannet langt der nede under meg...

Barna storkoste seg og var vesentlig mer modige enn sin mor.

Alt i alt en flott dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar