torsdag 10. mai 2012

TineStafetten (10. mai 2012)

Barna har snakket om TineStafetten i flere uker. De har trent på vekslinger og taktisk løping. Og de var svært fornøyde da de begge ble tatt ut på klassenes lag.

Etter så mye prat om TineStafetten rundt middagsbordet bare måtte jeg stille opp og se dem i aksjon. Og jeg ble ikke skuffet.

Det krydde av unger. Og når jeg kikket meg rundt var jeg overrasket over hvor få voksne jeg fant. Likevel så alt ut til å gå som det skulle.

Arrangementet var rett og slett godt gjennomført. Det er elever på idrettslinje på videregående som arrangerer. Heiarop var det heller ikke noe å si på. Tilskuerne var så ivrige at de hang over gjerdet for å heie hverandre frem.

7 lag med 8 på hvert lag sprang samtidig. Mens disse 56 var ute på banen, gjorde de neste 56 seg klare. Det gikk så effektivt at allerede etter første hit, lå vi 10 minutter foran skjema.

Som mor, er jeg glad jeg fikk se dette. Og jeg må bare si at jeg er imponert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar