lørdag 6. juli 2013

Hortensmarka (11. juni 2013)

Jeg trengte en tur ut.

Jeg hadde lyst til å gå turorientering i Hortensmarka. Planen var at barna skulle være med, men det passet ikke inn i deres planer. De skjønte ikke at jeg trengte en tur.

Jeg parkerte ved Borrebanen og gikk innover i skogen. Snart fant jeg ut at jeg ikke var alene. Fuglene sang og jeg hadde med meg en hund. Det var egentlig ganske livlig i skogen.

Det ble litt lengre tur enn jeg hadde tenkt. Halvveis ringte jeg hjem for å be barna legge seg - mannen min var bortreist og jeg skulle vært den som sørget for at de kom i seng. Jeg tok noen poster til, men på post nummer åtte begynte jeg å surre. Det samme gjorde myggen. Den surret tettere rundt meg og jeg fant ut at jeg nok burde vende nesten hjemover.

Det var herlig å komme seg ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar