fredag 5. juli 2013

Hortensmarka (5. juli 2013)

Dette er visstnok et søkk
I dag var været flott. Dessverre har jeg ikke begynt ferien enda så første del av dagen var jeg innedørs. Da ettermiddagen kom, måtte jeg ut. De andre var opptatt med sitt.

Jeg bestemte meg for å gå turorientering i Hortensmarka. På vei dit fikk jeg øye på knallblått vann i fjorden og lurte på om jeg egentlig burde tatt en kajakktur, men skogen er herlig den også.

Postene var enkle å finne. De fleste lå ikke langt fra stien. Men på siste post ble jeg nok litt for kjepphøy. De første syv var så enkle at jeg ikke gadd følge ordentlig med på den siste. Slikt straffer seg. Jeg tror jeg surret rundt en halvtimes tid. Jeg prøvde å nærme meg posten fra alle mulige vinkler og havnet samme sted hver gang. Til sist gikk på andre siden av et lite buskas og der lå sannelig posten. Heldigvis. Hadde jeg ikke funnet den, ville det ergret meg fortsatt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar